äntligen Fredag ;)

Idag har jag varit i skolan slutade tjugo i två :)
Efter skolan cyklade jag hem och gjorde Engelska läxan och
lite matte läxa också :P också åt jag lite mat också. Nu sitter jag och gör det här inläget.
och så kollar jag och joel på tv :)
Det är inget sp bra på tv och det är joel som har bestämt vad vi ska kolla på så det är inget
bra på tv, Vi kollar på typ nå djungel barnpogram jo juste det hete djungel boken jag säger tråkigt om det .
Aja!! ikväll ska jag kolla på idol kvalet på tv :D  och äta Godis hihih :D
Men det är skönt men helg nu ingen skola

Och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra
kanske bara ta det lungt ??
Eller var med en kompis kanske Aja ............

Hej då :P
Orkar inte lägga ut någon bild det blir senare hehehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0