Torsdag-Fredag




På Onsdag så åkte jag hem till Emelie och På Torsdag så bakat vi scones och tigerkaka det blev
Bra också heeh :D
Och sen så åkte vi hem till Mattias föräldrar och åt mat  Gott Heeh :D
och Sen så spelade vi sänka skepp :D
Emelie  van över Mattias så klart ju !  ;D sen så åkte vi och hämtade bio biljetter till
Pirates  of the caribben  och sen så gick vi till coop och köpte
Godis och sen så kollade vi på filmen i 3D var den också ju
Och den var Bra också :D
Men sen när vi gick hem så var det kallt och det var regn .

Sen så somnade jag jätte fort :D:D



Den var riktigt BRA :D




Sen så åt jag och Emelie Scones med smör och ost på och en kopp te till frukost
och det var gott :D
Och scones hade Emelie och jag bakat i går :D hheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0